Idag börjar jag med ett samordningsmöte internt i KS. Därefter är det två konferenser jag ska vara på under dagen. På Teatern kommer jag att hälsa deltagarna i ”Professionell idrott 2013” välkomna till Halmstad. Det blir en möjlighet att säga nåöt om hur vi jobbar med idrott i vår kommun.

Mitt i detta ska jag hinna med att träffa Näringslivets regelnämnd och ikväll är det gruppmöten med den moderata gruppen, som säkert känner sig extra peppad efter partiledarens fina insats i gårdagens partiledardebatt.

Kommunstyrelsen fortsätter sitt temaarbete kring näringsliv och arbetsmarknad på tisdag.

Vidare blir det i veckan besök på reningsverket tillsammans med ledningen för Laholmsbuktens VA nämnd följt av kommunberedningen. Jag träffar även mina KSO kollegor (M) i länet i veckan.

Dessutom blir det tid för att gå till Teatern och lyssna till Fredrik Lindström. Det ser jag fram emot. För den som inte uppmärksammat det så har Teatern ett synnerligen rikt och varierat utbud i höst. Där finns något för alla.

