Idag genomfördes beslutade nomineringsstämmor för att fastställa den moderata listan till regionfullmäktige i Halland för Halmstad-Laholms valkrets, samt kommunfullmäktigelistan i Halmstad.

Jag är naturligtvis tacksam för det förtroende medlemmarna visade mig genom att placera mig på första plats på båda listorna. VI har en stark laguppställning, med bra spelare på viktiga positioner. Min roll får bli lagkaptenens. Den ser jag fram emot.

Det är naturligtvis en spännande utmaning att med kommunlistan som grund söka väljarnas förtroende för en tredje period i ledningen för en Femklöver i Halmstad.

Vi har fått fram en intressant laguppställning som kombinerar politisk erfarenhet med helt nya namn bland de första på listan.

Vi siktar på att fortsätta utveckla kommunen så att den är och uppfattas vara klok, modern och älskad.

